God Jul!

2010-12-23 / 22:07:00/ Allmänt/ Kommentarer (4)


Jag skäms! Jag han inte rida i går, och inte i dag (tro mig, ingen sorg över det då det var -22 grader) och jag kommer inte hinna rida i morgon, men sen så! Lördag och söndag kommer bli två mysdagar med min underbara vän. Får se dom här dagarna som lite vintervila, fastän Nisse inte är "vintervilar-typen". Jag kommer få ett helsike på lördag, men jag har ingen annan än mig själv att skylla.

I och med att Sara hjälpte mig att offentliggöra min blogg lite grann genom att lägga upp den på sin blogg, har jag fått några nya läsare och med dom kommentarer. Är jättetacksamma för alla komplimanger och jag kan inte påstå att jag är någon duktig och van bloggare, men jag ska göra så gott jag kan och sen är det bara roligt om någon tycker det är roligt och intressant att läsa det Nisse och jag gör.

Jag och Nisse vill önska er alla en riktigt God Jul!!



Kommentarer
Postat av: Sara Hjelm

SööööötNisse!:'D



Jaa men nu är mer än välkommen att boo häär :'D Skrållan delar så gärna med din box så ;)

God jul själv! :') Sitter bara o längtar till en shopping tripp ja ;) haha!

2010-12-24 @ 22:22:27
URL: http://hastbloggeen.se
Postat av: sigrid

good jul<3 du har en jättefin intresant blogg:D Var stolt över den:0

2010-12-26 @ 10:35:43
Postat av: Eve

Jag hitta dej genom Sara =) roligt tycker jag! <3

2010-12-28 @ 12:14:08
URL: http://evedubeckahs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja men eller hur, det är hemskt att folk kan stirra sig så rasblind.



Jag försöker hålla det till 8 timmar per dag och till tre vecokor i månaden, är rädd för att "kroppsen ska vänja sig vid det" annars så hon har det alltingen under täcket ute i hagen eller under ett annat täcke inne i boxen på natten:)

2011-01-02 @ 22:35:43
URL: http://madurskaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

copyright @ ronja goode







Martina Sjöberg heter jag och är 21 år gammal och den här bloggen handlar om mig och min älskade Nisses fram - och motgångar i vardagen. Nisse är nordsvensk fd. travare som skolats om till ridhäst. Maj -09 blev jag medryttare på honom och maj -10 blev han min! Den bästa dagen i mitt liv!


KATEGORIER

Allmänt
Dagens ridpass
Shopaholic


December 2011 Oktober 2011 September 2011 Augusti 2011 Juni 2011 Maj 2011 April 2011 Mars 2011 Februari 2011 Januari 2011 December 2010 November 2010

Lottas blogg
Michelles blogg
Saras blogg