Snö everywhere!

2010-12-21 / 16:13:17/ Dagens ridpass/ Kommentarer (1)


I dag var gossen pigg som få. I och med att det har snöat hur mycket som helst så red jag endast bort till andra fågeltornet och tillbaka. Från djurkyrogården blev det till att plumsa, men han verkade inte ha några som helst problem med det. Knatade på och var så nöjd så. Det som är lite tråkigt är att det är så mycket snö på träden att dom hänger ner i vägen och all snö gör att vi kommer mycket högre upp och på vissa ställen är det väldigt svårt att ta sig fram. Så i morgon ska vi ut med stora sågen och rensa lite. I och med att han fick stå igår så red jag rätt kravlöst. Han gick på halvlånga tyglar och skrittade mest. Självklart fick han springa av sig lite och han gjorde ett tappert försök att skrapa av mig mot några grenar. Har rivmärken i hela ansiktet, men vad gör väl det. Sen försökte jag knäppa lite fina bilder på honom, men det var lättare sagt än gjort. Han har ju lite svårt att stå still. Antingen ska han gå och sitta i knä på mig eller så vänder han och går i motsatt håll. Men ett par hyfsade bilder blev det i alla fall





Kommentarer
Postat av: denise

Hej!

Har suttit och läst igenom nästan hela din blogg nu. Och måste säga att ja gillar den :)

Stilig häst haru med : )

Mvh denise

2010-12-23 @ 10:55:14
URL: http://deniserunnqvist.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

copyright @ ronja goode







Martina Sjöberg heter jag och är 21 år gammal och den här bloggen handlar om mig och min älskade Nisses fram - och motgångar i vardagen. Nisse är nordsvensk fd. travare som skolats om till ridhäst. Maj -09 blev jag medryttare på honom och maj -10 blev han min! Den bästa dagen i mitt liv!


KATEGORIER

Allmänt
Dagens ridpass
Shopaholic


December 2011 Oktober 2011 September 2011 Augusti 2011 Juni 2011 Maj 2011 April 2011 Mars 2011 Februari 2011 Januari 2011 December 2010 November 2010

Lottas blogg
Michelles blogg
Saras blogg