Tolkning på högnivå!

2010-11-28 / 22:42:02/ Dagens ridpass/ Kommentarer (0)


I dag blev det tolkning igen för mig och Nisse, men med Rebecca på släp. Man ser på honom hur lycklig han blir när han får dra. Man känner hur den här "lilla" hästen bara växer och stäcker på sig och blir stor och maffig! Vi började med pulkan och Nisse reagerade inte i dag heller, men Rebecca gick det mindre bra för då hon har långa ben. Vi åkte bort till djurkyrkogården till att börja med. Sen vände vi och åkte bort till Annas hästar och sen tillbaka till stallet där vi bytte till nowracern och även den gick bra. Tag vägen till djurkyrkogården igen och tillbaka. Och på tillbakavägen släppte jag Nisse och han galopperade som vinden upp för backen och jag fick vända mig och flera gånger för att se att Rebecca satt kvar och som tur var gjorde hon det. Hon hade slagit ihjäl sig om hon åkt av i den farten. Men oh så roligt tyckte vi alla tre. Mötte flera gångtrafikanter efter vägen och stannade och tittade när vi åkte förbi och vissa bara skrattade. Men dom visste inte vad dom gick miste om! Mer tolkning åt folket! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

copyright @ ronja goode







Martina Sjöberg heter jag och är 21 år gammal och den här bloggen handlar om mig och min älskade Nisses fram - och motgångar i vardagen. Nisse är nordsvensk fd. travare som skolats om till ridhäst. Maj -09 blev jag medryttare på honom och maj -10 blev han min! Den bästa dagen i mitt liv!


KATEGORIER

Allmänt
Dagens ridpass
Shopaholic


December 2011 Oktober 2011 September 2011 Augusti 2011 Juni 2011 Maj 2011 April 2011 Mars 2011 Februari 2011 Januari 2011 December 2010 November 2010

Lottas blogg
Michelles blogg
Saras blogg