Pessoa magic system bett

2011-01-07 / 16:50:36/ Dagens ridpass/ Kommentarer (1)


I går var det snöstorm och både jag och Nisse fick vila. Var i stallet och pysslade med honom länge och väl. Han hade ingen lust egentligen eftersom att polaren Nimbus var på träning, men han stod ut. Mutade med lite godis och det går alltid hem.

I dag red vi ut den lilla rundan runt klossdammen och jag provade ett nytt bett som Rebecca fått låna hem. Ett pessoa magic system bett. Ett tredelat bett som vid förhållningar ger samma effekt som ett stångbett, men som blir som ett vanligt tredelat vid eftergift. Är det någon som har erfarenhet av det här bettet och kan ge lite feedback?

Han var ganska trött och lugn i dag. Inga fadäsen alls. Vi tog det mest bara lugnt, ska försöka ta en längre tur i morgon.


Kommentarer
Postat av: madde

ingen erfanahet av det men det lät som ett "mirakelbett":O

2011-01-08 @ 01:25:31
URL: http://madurskaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

copyright @ ronja goode







Martina Sjöberg heter jag och är 21 år gammal och den här bloggen handlar om mig och min älskade Nisses fram - och motgångar i vardagen. Nisse är nordsvensk fd. travare som skolats om till ridhäst. Maj -09 blev jag medryttare på honom och maj -10 blev han min! Den bästa dagen i mitt liv!


KATEGORIER

Allmänt
Dagens ridpass
Shopaholic


December 2011 Oktober 2011 September 2011 Augusti 2011 Juni 2011 Maj 2011 April 2011 Mars 2011 Februari 2011 Januari 2011 December 2010 November 2010

Lottas blogg
Michelles blogg
Saras blogg